Przejdź do głównej zawartości

Posty

O nas

Projekt "Edukacja w kierunku nauczania nowoczesnego i dwujęzycznego"

“Edukacja w kierunku nauczania nowoczesnego i dwujęzycznego” to projekt, który był realizowany w ramach Programu Erasmus + w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Dwujęzycznymi w latach 2020-2022. Projekt, ukierunkowany był na szkolenie kadry nauczycielskiej w celu podniesienia jakości pracy szkoły i nauczania, które będzie jednocześnie pionierskie i dwujęzyczne. Szkoła powinna być miejscem, do którego uczniowie przychodzą chętnie i zdobywają wiedzę w przyjaznych warunkach.  Autorkami projektu były Kamila Thomas-Dąbrzał, nauczycielka języka angielskiego i informatyki oraz Paulina Sadłos, nauczycielka religii.  W ramach projektu nauczyciele odbyli wyjazdy typu Job shadowing (cień nauczyciela) do szkół z krajów partnerskich. W Hiszpanii byli Kamila Thomas-Dąbrzał, Paulina Sadłos, Justyna Koszowska, Piotr Napora oraz Katarzyna Łuczak. Celem wizyty było poznanie ciekawych metod nauczania, obserwacja lekcji i wydarzeń szkolnych, a w szczególności praca z uczniem mającym trudności w nauce. W

Najnowsze posty

Kamila Thomas-Dąbrzał, Paulina Sadłos: “Contex4content: Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Iceland” zintegrowana wizyta edukacyjna w szkołach i seminaria szkoleniowe, Reykiavik, Islandia, paździenik 2022

Piotr Napora, Witold Mroziński: Szkolenie Contex4content: Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Finland” zintegrowana wizyta edukacyjna w szkołach i seminaria szkoleniowe, Finlandia, październik 2022

Kamila Thomas-Dąbrzał, Paulina Sadłos, Katarzyna Paluszak, Iwona Łukomska: Job shadowing, Oulu w Finlandii, wrzesień 2022